4. des. 2012

5 herlige små (øyeblikk)

Åååå kor heldig er eg ikkje, 
som har fått finaste Stinemor til å strikke nyfødt- og babyhuer 
til meg - til fotografering av søte små! 
Eg kan jo å strikke/hekle sjølv, men det går ikkje like fort unna...
og så har eg så mange halvferdige prosjekt allerede
- då er det heilt greit å få ein superflink strikker som Stine til å ordne opp!
Har du ikkje besøkt bloggen hannar før, Små øyeblikk,
så gjer det no masse fin inspirason - give away på gang og! 

Er dei ikkje herlige vel?
Gleder meg til å fotografere vesla i to av dei no når ho snart er frisk!


Ein collage laga i full fart, ikkje spesielt fin hihi, men huene er fine likevel ;)

(hihi ja denne vakre verandaen vår, skal malast grått til neste år!)


Klem Marianne

19 kommentarer:

  1. Så søte !
    Likte ugleluene spesielt godt,hi hi ;)
    Gleder meg til å se bilder av vesla i dem :)
    God bedring til henne.
    Janne

    SvarSlett
  2. Så herlige små luer, disse kommer til å blir kjempesøte på en liten snuppe eller prins. Jeg kan også strikke, men det er nok ikke min favorittsyssel. Det eneste jeg blir ferdig med er lysglass og små hekleprosjekter :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Åååå, heldiggris!!!! Knallfine :)

    SvarSlett
  4. Wow, så utrolig fine!

    Klem

    SvarSlett
  5. Jeg syntes de var kjempefine! Datteren min er veldig fasinert av ugler, så dette vil jeg ta med meg til kalender til neste år! Ugleluene skulle jeg også gjerne hatt en oppskrift på om du har? Hun ville blitt ellevill om hun fikk en sånn!

    Mvh.
    Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Trur ikkje eg kan legge ut oppskrift på uglelue då dette er oppskrift som selges til privat bruk, dessverre... Men dei er kule ja!!

      Slett
  6. Der var de jo!
    Jeg syns det var veldig gøy å lage små luer til deg :) Artig med litt småstrikk!
    Gleder meg til å se de på vesla når ho er frisk - god bedring!

    klem Stinemor

    SvarSlett
  7. ElisabethK5/12/12 20:23

    De var kjempesøte! Men, nå skal jeg nevne noe helt annet, som jeg håper du tar som konstruktiv tibakemelding: Jeg følger med på en del blogger for tiden, og hver gang jeg kommer til din begynner jeg å myse og stikke frem nakken. Det er nemlig litt vanskelig å lese. Skriften er fin, men den blir litt liten. Er det noe som kunne endres litt tror du? (Bare spør, kommer ingen vei hvis en ikke spør...) :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du sei frå, klart eg skal endre på det! :)

      Slett
  8. Utrulig kule!! Uglene passer jo perfekt!

    Klem

    SvarSlett
  9. Wow - så fine!!
    Knallfine!
    Klem klem

    SvarSlett
  10. do you agree

    Also visit my weblog; leads for lawyers
    Also visit my web site ... attorney leads

    SvarSlett
  11. Causes of Crankshaft Thrust Displaying Problems

    my homepage; lawyer search engine optimization
    Feel free to surf my website : lawyer search engine optimization

    SvarSlett
  12. helpful hints

    Also visit my web site :: attorney in bankruptcy
    Also see my webpage > foreclosure attorney jacksonville

    SvarSlett
  13. Hi there! I just wanted to ask if you ever have any trouble with
    hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing a
    few months of hard work due to no backup. Do you have any methods to prevent hackers?


    Here is my weblog: youth baseball

    SvarSlett
  14. Howdy! Someone in my Facebook group shared this site with us so
    I came to take a look. I'm definitely enjoying the information. I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers!
    Terrific blog and outstanding design.

    Here is my site ... easter toys

    SvarSlett
  15. obviously like your web site however you have to test the
    spelling on quite a few of your posts. Several
    of them are rife with spelling problems and I in finding it very bothersome
    to inform the reality then again I'll surely come again again.

    my site: mazda rx 8 price

    SvarSlett
  16. Hi there, i read your blog from time to time and i own a
    similar one and i was just curious if you get a lot of spam feedback?
    If so how do you prevent it, any plugin or anything you can advise?
    I get so much lately it's driving me crazy so any help is very much appreciated.

    Also visit my webpage ... stop snoring pillow

    SvarSlett
  17. Hi to all, how is all, I think every one is
    getting more from this web site, and your views are nice for new visitors.


    Feel free to visit my web blog :: pregnancyhelper.in

    SvarSlett