3. jan. 2013

Vekk med jula...

... men ikkje heilt enda. Til helga tenker eg.
Syns no det er rett så koseleg med litt ekstra lys på stova eg då,
og så passar julepynten så fint inn her med sine fargar i kvitt, gull og turkis. 

Prøvde meg på nokre litt spesielle bileter av vesla mi i går,
som leikar seg med julepynten (på 8 mnd dagen).
Syns dette vart ganske så magisk. 

Verkeleg deilig med litt større baby,
bedre og bedre dag for dag - kosar oss!


Her er det regn og sterk vind, skikkelig deprimerande januarvèr for ei vinterjente.
Dårlege vèrmeldingar framover og. Jaja, desto koselegare inne då!

Ha ein fin dag vidare!

Klem Marianne

15 kommentarer:

  1. Nydelig bilde - igjen :)
    Her har vi ryddet bort det meste av jula i dag. Jeg kjører mer rød stil, så det blir litt tyngre enn din. Det ble veldig tomt, men også litt godt!
    Håper også på noe snø snart - ikke så alt for mye, da det er lite praktisk for meg for tiden ;) Men det hjelper på med litt snø så det blir lysere rundt oss!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så vakkert bilde :)
    Nydelig var det!

    Klem

    SvarSlett
  3. Fantastisk nydelig bilde :)

    SvarSlett
  4. Et nydelig og stemningsfult bilde. :)

    Klem

    SvarSlett
  5. For et nydelig bilde!!!! :)
    Ja, det er godt når de blir litt større. Husker selv fra når vesla her var baby, at jeg ikke trivdes helt i min nye rolle før hun rundet 6 mnd.

    Godt nytt år til deg og dine!
    *klemmer*

    SvarSlett
  6. Helledussen for et stemningsfullt og koselig bilde!!
    Fikk en litt sånn nostalgisk gammeldags-følelse. Kanskje det er det svart-hvite som gjør det? hmm...
    Jeg er så babysyk for tiden jeg. Hjelper ikke med mange bollemager både i blogglandia og i omgangskretsen, ei heller slike nydelige bilder du viser av tulla di:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Gu for ett fanatisk nydelig bilde!!
    Hadde jeg bare kommet på å ta lignende bilder av gutten vår.. Har ikke fantasi til slikt, og mangler hukommelse til å huske andre sine idéer;-)
    Nei dette var bare magisk bilde..!
    God helg!:-)
    Gina

    SvarSlett
  8. Du verden for et nyyyydelig bilde av vesla di - du har virkelig fanget øyeblikket:)

    Ønsker deg en finfin helg i det nye året:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  9. Nydelig vakkert bilde :)

    SvarSlett
  10. Magi! Heilt nydeleg. Ja, dette er det tristaste januarvær vi kan ha. Same triste været her i Volda, håper på litt kulde og snø snart, ellers så trur eg at eg blir værsjuk...
    Ha ei fin helg iallefall, vi får kose oss inne med masse levande lys:-)

    SvarSlett
  11. Godt nytt år!

    Herleg bilete av veslejenta ♥

    klem frå Sigrid

    SvarSlett
  12. Bildet av vesla di var rett og slett magisk! Elsk!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken! Her skal resten av kvelden brukes på en etterlengtet bloggerunde, tiden strekker dessverre ikke til lenger *uff* kjenner jeg savner fininger som deg.

    Klemklem

    SvarSlett
  13. Bildet av vesla er helt magisk!
    Nydelig ♥

    Håper dere får en god helg,
    klem ♥

    SvarSlett