14. feb. 2013

Bloggpause...

Ja, då vart det ein lang bloggpause på meg, som kjem til å fortsette ei stund til. 
Det tek mykje tid, tid eg ikkje har så mykje av. Har blitt litt andre prioriteringar kveldane, 
som å trene (handball, volleyball og har fått smaken på toppturar!). 
Helgene nyt vi fine vinterdagar på ski. Nett var vi i Oslo og traff familiane våre, koseleg!


Vilja har blitt 9 mnd og er ei herlig og blid jente, til å ete opp!



4 åringen vår har blitt ein skikkeleg tøffing,
som likar mest mulig fart og størst mulig hopp!

Skal prøve å få oppdatert litt frå kvardagen innimellom,
og så skulle eg no vist dokke kor fint badet vårt har blitt!

Ha ein fin valentins dag! 

Klem frå Marianne

9 kommentarer:

  1. Heia vennen :)
    Så stor og fin ei pie Vilja har blitt, det går så fort altså! Og tøffingen din på rattkjelke, så fin og stor har har blitt og.
    Her vokser også 3-åringen til og vi er spente på hvordan han vil ta det å bli storebror snart :)
    Nå går jeg bare å venter om dagen, en dag på overtid i dag. Kjente litt antydninger i formiddag, men nå har det roet seg igjen. Vil at det skal skje no, hehe.
    Herlige vinterbilder under her også...så deilig å komme seg ut i naturen slik!
    Dokker må fortsette kose dokker framover :)
    Goklem Marie

    SvarSlett
  2. Kos deg videre :)

    Nydelig og stor vesla er blitt!

    Ønsker deg en fortryllende alle hjerters dag, fine du <3
    -Maiaklem

    SvarSlett
  3. Forstår deg godt, jeg!
    Litt stille inne hos meg og (noe blir det, men..)
    Man må blogge når man føler for det, ikke når det
    går på bekostning av noe annet viktigere <3

    Klem

    SvarSlett
  4. En flott prioritering det Marianne:)
    Men kjempefint med slike oppdateringer innimellom ♥

    KOS dere!!

    SvarSlett
  5. Forstår deg godt... Bloggen skal være inspirasjon og et pusterom. Når den tar tiden fra en, er det på tide å fylle dagene med noe annet! Med noe viktigere :)

    Så stor vesla har blitt! Tiden går virkelig fort...
    Kos dere masse i helgen som kommer!

    *klemmer*

    SvarSlett
  6. Herligste gullbarna dine!! Koselig med et lite livstegn her også:)
    Viktig å prioritere! Blitt mindre med bloggingen fra min kant også i år, litt i rykk og napp ser jeg.
    Kos dere masse!!
    Jeg har vinterferie neste uke - utrolig deilig!! Da blir det tid til både noen prosjekter her hjemme og en tur på hytta (til svigers)! Planen er å kose oss maks:)
    Ha en flott kveld og ei riktig god helg vennen!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. You ought to take part in a contest for one of the highest quality websites on the
    net. I am going to highly recommend this web site!


    My web-site :: How to get rid of static hair

    SvarSlett
  8. For et nydelig bilde av vesla! Så skjønnღ

    Innimellom trenger man en pause :) nyt den!

    klemღ

    SvarSlett
  9. Hei Marianne :)
    Nydelige skjønne Vilja, og tøffe 4-åringen din
    – du er utrolig flink med bilder… og det så helt
    fantastisk ut på Strandafjellet, Sunnmøre er
    bare helt fantastisk flott! Jeg skjønner godt
    at du tar deg en bloggpause, viktig med andre
    ting også – og blogging tar tid… Nyt dagen,
    barna og livet – så titter jeg innom igjen
    så fort jeg ser nye innlegg fra deg ღ Stor klem
    fra Mette

    SvarSlett